Sjukstuga... igen!

 
 
Blev att åka hem tidigare eftersom mamma som skulle hämtat barnen på dagis/skolan idag mådde lite illa. Eftersom jag lider av extrem magsjuke-fobi så vågade jag inte ta några risker och åkte hem redan efter halva föreläsningen. Det var väl kanske lite tur i oturen för hem fick jag en Hugo som påtalade att han frös, hade ont i benen, halsen och magen och att hade feber var ett faktum. Han brukar vara rätt tålig gällande feber men idag var han riktigt medtagen och klagade på ont i hela kroppen, mitt hjärta går i tu och man blir alltid lite extra orolig när de reagerar annorlunda mot vad de brukar. I vanlig ordning så kommer ju sjukdomar olägligt, jag har mängder att försöka få ihop inför januaris tre tentor och sedan har vi ju som sagt en kommande födelsedag på söngdag. Håll tummarna det är en vanlig förkylning som är snabbt övergående och icke smittsam!
 
Hoppas ni får en fin kväll, jag tänkte bänka mig framför Big brother finalen om Hugo behagar att sova - Heja Anders!

Kommentarer
Yohannas.se

Håller tummarna för fullt!

Svar: Tack, de behövs! Kram
Emmelie

2014-12-11 21:00:49
URL: http://yohannas.se
Anonym

Håller tummarna hårt!
Krya snabbt lille Hugo!

Kram!

Svar: Åh tack<3
Emmelie

2014-12-11 21:39:00
JENNYH - Mammablogg

Men vilka ögon han har =)!

Svar: Ja men de syns i dom att han har feber på de kortet, men de är bra fina ändå ;)
Emmelie

2014-12-12 04:14:34
URL: http://jennyh.se/
Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter

Krya på sig!

Svar: Åh tack, det behövs för min lilla sjukling.
Emmelie

2014-12-12 05:41:15
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0