Vitt på marken.

Onsdags morgon och vi möts av att det är lite vitt på marken till barnens stora förtjuselse. Det må vara mestadels snöblandat regn som faller men det struntar barnen i som är överlyckliga över att vinterns första snö har fallit. Jag hoppas att det vänder om och blir riktig vinter nu, är trött på allt mörker och regn.
 
Ebba chockade med att sova hela natten i egen säng och Hugo låg kvar inne hos sig till strax efter tolv inatt, det ä något typ av rekord för de båda som brukar ligga och trycka inne hos mig redan vid tio-snåret. De får gärna sova hos mig men när min sömn blir lidande och jag knappt får några timmar alls av sammanhängande så måste man försöka sig på en liten förändring. Nu har jag bäddat på golvet till Ebba, så om hon kommer så kan jag dra fram madrassen ifrån min säng och så kan hon få sova nära utan att ligaa på mig.
 
Dags att starta dagen med andra koppen kaffe och en äggmacka på mitt hemmagjorda fröknäcke - ha en fin onsdag fina ni!
 

Kommentarer
maria eek

Malva och Valter brukar inte komma in förrän vid typ sex på morgonen men då blir det himla trångt haha. Vad gott ditt knäckebröd ser ut!

Svar: Sex på morgonen är vi redan vakna här hemma ;)
Emmelie

2014-12-11 01:27:38
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0