Alla kan göra något.

Det blev ett kvällspass på gymmet och benen har tränats som bara den, jag misstänker att träningsvärken kommer vara likvärdig med den jag har i armarna idag.
Såg att gymmet fått in denna tröja, detta är något jag absolut kommer köpa på mig för att stödja. Alla kan göra något säger man ju , inte sant?
 
 
Annars har dagen bestått av ett besök på ett arbete som personligassistent, kändes bra och jag ska provjobba redan lite under fredagen och lördagen. Jag hoppas det fortsätter kännas bra och att jag löser det här med sommarjobb och förhoppningsvis kunna hoppa in lite extra under loven.
 
Nu väntar sängen, är gött trött i kroppen efter träningen vill jag lova.
- Godnatt till er alla
 

Kommentarer
Bloggande 4barnsmamma

Den förbannade cancern ja! usch!
Hoppas jobb fixar sej:)

Svar: Fruktansvärt :(
Emmelie

2014-02-11 06:28:43
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0