De är fina tillsammans.

 
Åh jag dör en smula när Hugo kryper upp och sätter sig Ebbas knä och dom tillsammans sitter och tittar på barnkanalen. Nåväl de varar inga längre stunder, innan man vet ordet av har myset förvandlats till brottning och brottningen utvecklas till jage, men de är sött den lilla, lilla stund de varar <3
 
Idag skulle jag behöva ta mig inåt stan och ordna lite viktiga ärenden, får väl se om jag får åka med bussen dit bara efter min artikel i Alingsåstidningen ;) Skämt och sido, tydligen har den skapat en hel del disskutioner på bussstationen och jag hoppas dom tar till sig kritiken och förbättrar sig.
 
Önskar er alla en fin onsdag <3
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Så söta de är! Läste din kommentar hos Janni angående att du har svårt med träningen när du pluggar. Jag har lite samma problem och löser det med att plugga effektivt tex en halvtimme och sedan ta en paus där jag kör tex en halvtimmes träning och sen fortsätter med studierna. Det får mig att både kunna fokusera mer på studierna och sen också att få till ett träningspass utan att behöva stressa upp mig över att jag måste plugga.

Svar: Problemet är väl att jag pluggar heltid i skolan, jag pluggar inte hemifrån så kan inte pausa och träna. Annars hade ju de vart kanon :)
Emmelie

2014-02-12 11:14:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Josefin -My Happy Days-

Åh så mysigt, fina!!

2014-02-12 21:59:21
URL: http://landhagen.blogg.se/
C by Caroline ❤️

Åh så fint med syskonkärlek! :)

Svar: Visst är de? Mina har en tendens att h'ärja omkring mest, därför är det lite extra härligt att se dom tillsammans.
Emmelie

2014-02-12 22:33:39
URL: http://cbycaroline.blogg.se
Bloggande 4barnsmamma

Härliga syskonkärlek:)
Hoppas ni får en fin torsdag!

Svar: Ja ibland är de sådanna små stunder, oftast bråk men man får passa på och fånga de få fina ögonblicken på bild <3
Emmelie

2014-02-13 06:37:26
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0