När jag klev innanför dörren...

Barnen sover, sambon är iväg på mma-träning och ljusen är tända.
Jag sitter här tom och bara stirrar rakt fram och tänker på hur jäkla orättvist livet är, tänker på sjukdommar som det borde finnas ett självklart bot mot och att personen som drabbats återigen måste kämpa för att vinna. Vi tror på dig och finns här <3
 
Kom hem idag från skolan och möts av doften av nystädat hem.
 Min fina lillasyster och hennes kompis har ansträngt sig och städat hallen och vardagsrummet grundligt, dammat, flyttat ut mattan, damsugit, tvättat golv och sorterat. Så otroligt tacksamt så det är inte klokt, det är sådant jag nästan aldrig hinner med utan gör alltid bara en himlans massa snabbstäd här hemma. Så himla omtänksamma tjejer..
 
Nu ska jag försöka dra tankarna på studier och försöka koppla bort allt det andra som snurrar i huvudet, snart dags för redovsning och jag känner mig långt ifrån redo.
 
 

Kommentarer
maria eek

Så mysigt ni har det! Lycka till med pluggandet!

Svar: Tack vännen <3
Emmelie

2014-02-25 20:36:31
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Hemma Hos Felicia

åh så mysigt! :)

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2014-02-25 21:24:09
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0