Övernattningsgäst och fotokunskaper.

 
Fruktansvärt grumlig bild men ni får i varje fall känslan om hur vi haft det ikväll med kusinen Nea som övernattningsgäst.
Fick beskedet igår i skolan att jag kom med i fotogruppen under temaveckan och jag ser verkligen fram emot att lära mig fota bättre manuellt än vad jag gör idag. I ljusa förhållanden på ting som inte rör sig fungerar det helt okej nu, men så fort mörkret faller eller objekten man fotograferar rör sig så blir det grumligt och suddigt :(
Ser hur många bloggare tar helt fantaastiska bilder och jag är avis, vill också kunna ju.
 
Ska gotta ner mig i soffan med fredagsmys och tänkte faktiskt se lite på "catching fire", har ni läst böckerna om hungerspelen? Ett måste i annat fall - så spännande!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0