Stress och oförmögen att göra något åt det.

Godmorgon, ny vecka igen och helgen gick verkligen med rakertfart!
Fler helger som denna efterfrågas, vänner, lek, god mat och utevistelse. Känns som vardagen kom åter alldeles för fort bara och jag är inte redo alls, jag vill ha en hemmadag till innan allvaret kör igång. Känner mig på någotvis tömd på energi i skolan, orkar inte ta tag i arbeten trots att jag hemskt gärna vill göra klart allt på en gång. En liten dipp gällande studierna är nog vanligt, men jag  gillar det inte och känner mig stressad som bara den.
Får försöka balansera upp allt så gott det går, en sak i taget för mer kan man inte göra även om man hemskt gärna vill.Nya tag med maten och träningen efter helgens lite mer slappa tänk och kroppen kanske får lite mer energi av bara det?
 
På tal om något helt annat, jag har börjat hänga på tradera igen - livsfarligt;)
Nej men små inredningsdetaljer som klickats hem för att göra mitt hem lite mer personligt, hoppas snart få hem lite nyheter att pryda rummen med.
 
Tjuvkik från Hugos rum
Och utanför rummen pryder födelsetavlor väggen<3
 
 

Kommentarer
Sandra Katarina, 25 årig Tvåbarnsmamma <3

Men så fina barn, dom är väldigt lik varandra :)

Svar: Tycker du? Hehe de är väldigt få som tycker de, ett par säger som du =)
Emmelie

2014-02-25 21:41:37
URL: http://sandrakatarinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0