Vi har en del att lära.

Klockan fem minuter över fem så slog Hugo upp sina blå ögon och började prata om sin studsboll, kan låta lite småcharmigt när man läser om det men kändes inte precis så i de ögonblicket vill jag lova ;)
Nu när man väl är uppe och fått kaffe i kroppen så kan jag tycka det är skönt att ha klivit upp långt innan klockan ha ringt för att slippa den där himla stressen som är varje morgon.
 
Gick super igår på jobbet, fick bra med beröm och jag hoppas och tror jag kommer få hoppa in snart igen.
Vi var på en helt underbar träff som kyrkan annordnar till förståndshandikappade och vilken gjädje det var där! Människorna log och skrattade och var så otrolgit självsäkra och skulle inte komma på tanken på att skämmas över sig själva, ja vi har en del att lära av de fina människorna <3
 
 
Dålig skärpa men tagen i detta nu...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0