Virkade detaljer.

Godmorgon fredag!
Tröttare än vanligt igår eftersom skolan bjöd på trerätters och spex ifrån lärarna då de drev med oss elevers alla personligheter. Det är faktiskt himla trevligt att gå på folkhögskola, något helt annat än vad jag tidigare gjort faktiskt och jag trivs som bara den, tänk att det bara är ett par månader kvar tills jag faktiskt är klar! Sedan är det bara att hålla tummarna att jag kommer in på högskolan och kan börja min resa mot barnmorska direkt.
 
Måste visa er en liten fin dealj i Hugos rum, min fina syster virkar ju som jag nämt tidigare och jag är nog en av hennes största fan;)
Det finns virkade nallar, dockor, vimplar, tusenfotingar, bakverk och äntligen har jag hittat en plats för Hugos luftbalong som hon virkat. Nu hänger den sött i hans fönster och ugglan som sitter i kommer faktiskt ursprungligen från en vagnmobil som Della sydde till honom som liten <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0