Blodigt allvar.

Godmorgon ny vecka!
 
Mina ögon stör mig som bara den vill jag lova, svider kliar och känns sådär konstant rödgråtna pga svullnanden.
Fick till svar att det med största sannolighet är en reaktion på de limmet hon använder och att jag ska avvakta och se om det ger med sig, annars får jag plocka av dom och vänta med att sätta i nya och det vill jag undvika. Man blir helt beroende av att göra fransar och känner sig otroligt naken utan dom.
 
Igår var det premiär på Ebbas gymnastik. Jag kände dock direkt att hon kommit i fel grupp eftersom barnen var 2-3 år äldre och därmed var ganska mycket bättre än Ebba. Frågar man henne så var hon supernöjd men jag kände att det var lite för mycket allvar och lite för lite lek, så nu har hon istället fått byta grupp till en där det går barn i hennes ålder och där träningen håller på en timma istället för två. Det ska vara skoj och träna, och inte bli så allvarligt direkt där allt handlar om prestationer anser jag.
 
Dags att förbereda hemmet, alltid lika stressigt att komma iväg i tid under morgonen.
 
Fransförlängning - visst är det fint när de blir rätt?
 

Kommentarer
Fahm

Vart har Ebba börjat i gymnastik? Jag har funderat på om Wilma kanske ska börja i gymnastik istället för fotbollen för hon är i stort sett ensam tjej i sin grupp och tycker inte att det är så himla kul längre men vill att hon ska ha någon mer aktivitet där hon rör på sig.

Svar: Kontakta gymnastikenshus, maila dom och se om de finns någon plats? De har bara gått en gång denna terminen än.
Emmelie

2014-01-20 07:25:46
MammaLola

Tycker det är jättefint! Vill också göra det för har sett resultatet även på nära håll genom vänner och familj. blir ju lite nervös att jag skulle råka ut för en reaktion jag med dock, är alltid en sån som reagerar på mycket kemikaliskt :/

Svar: Ja men de finns lim för extra känsliga ögon. Jag ÄLSKAR mina fransar och de kommer kännas helt naket och fult utan eftersom jag tyvärr måste ta bort
Mina pga svullnaden :(
Emmelie

2014-01-20 10:33:17
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
maria eek

Hoppas att ögat blir bättre!
Ja, visst ska det vara lekfullt när de är så små. Malvas träning är 1 timma och de gör både lekar och tränar seriöst.

Svar: Ja lite lek blandat med mer allvar :)
Emmelie

2014-01-20 12:17:13
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Josefin -My Happy Days-

Vad tråkigt med reaktionen på limmet, hoppas det ger sig.

Svar: Tyvärr gjorde de inte det och fransarna är nu väck, känner mig helt naken och ser helt konstig ut eftersom ögonen är svullna än och de vanliga fransarna på utväxt :(
Emmelie

2014-01-20 22:25:53
URL: http://landhagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0