En längtan efter vår.

 
När vintern väl kommit så längtar jag så otroligt till våren, tänk kvällar som dessa? 
Dessa underbara promenadstigar finns här omkring, visst blir det en långpromenad men med denna utsikt är det värt det tusen gånger om. Jag minns i sommras, då stod jag just på denna plats och körde styrkeövningar efter jag hade varit ute och sprungit och aldrig tidigare har jag fått sånna endorfiner av träning som just då. Men jag ska fortsätta njuta av vintern ett tag och hoppas på lite mer snö för barnens skull.
 
Dags att sätta sig framför böckerna, mattetal ska räknas och den engelska boken ska fortsättas tragglas igenom (jag som är van vid att läsa fort blir helt galen över att det går såå mycket långsammare att läsa på engelska)
 
Hoppas ni haft en fin start på er vecka.

Kommentarer
mamma till william o wilma

Vacker bild..längtar med till våren :)

2014-01-14 09:56:51
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0