Fredagar då luften går ur en.

Mörker, tystnad och lugn, båda barnen sover och Johan är  ute och tar ett par öl med några jobbarkompisar. Jag såg framför mig hur jag skulle fixa fram tända ljus, göra en ansiktsmask och bara slappa och ladda batterierna men istället sitter här helt slut i soffan och orkar inte lyfta ett finger. Tänkte faktiskt tillochmed flytta med mig datorn och lägga mig i sängen och kolla ikapp mig på veckans avsnitt av Farmen.
Fredagar är alltid en såndär dag då luften liksom lite går ur kroppen efter en vecka med stress, brukar med andra ord bli riktigt tidiga kvällar.
Imorgon ska jag dock gå klä om till partykläder och tänkte ha lite barnfri tid tillsammans med en del av klasskompisarna, någon utgång tror jag inte jag mäktar med men jag är med på förfesten lite i varje fall.
 
Hoppas ni har en underbar fredagskväll kära ni <3
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Hoppas du får jättekul ikväll !!

Svar: Tack vännen <3
Emmelie

2014-01-25 13:42:53
URL: http://yohannas.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0