Hälso-tips.

Nyss hemkommen från kvällens träning och bäddade direkt ner mig i sängen. Kände inte att jag tog i allt vad jag kunde men har vart lite hängig idag pga en förkyldning, men nåväl all träning som blir av är bra träning brukar man ju säga.
Tänkte passa på och tipsa er andra som börjar er hälsoresa om något otroligt fiffigt, ja även perfekt till barnen faktiskt - bananglass.
Jag fullkomligt hatar bananer som har minsta lilla bruna fläck på skalet, så istället för att slänga så skivar jag dom nu och lägger in i frysen. Tar sedan fram vid behov, som extra gott mellis eller vad som och mixar tillsammans med lite kakao - Voila, nyttig glass!
 
 
 
 

Kommentarer
sofie

ja avskyr med bananer som blivit de minsta bruna, men vilket smart tips att skiva upp dem och lägg in dem i frysen! tack!

Svar: Ja samma här, därför blev jag så glad att de gick att använda till något =)
Emmelie

2014-01-02 22:22:31
URL: http://blomstertappan.blogg.se
MammaLola

Men oh det här ska jag prova!

Svar: Ja gör de, kanontips =)
Emmelie

2014-01-02 23:15:53
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0