Lördag.

Godmorgon.
 
Lördagen började vid 04:19 med att en liten Hugo började prata med mig, tur att jag fick honom på lite bättre tankar och att han valde att somna om till 06:00 iallafall , det känns betydligt bättre att stiga upp då vill jag lova.
Hela familjen sitter iallafall redan i soffan framför tvn, det känns som om vi är de enda i detta område som har morgonpigga barn och stiger upp tidigt för kikar man ut så är det alltid nersläckt i de andra fönstrerna - hur sover era barn?
 
Hoppas komma iväg till Ikea idag, vill så gärna börja förvandligen av Ebbas rum och göra det mer lekvänligt och mysigt. Förtillfället så står bara hennes säng där och någon myskänsla infinner sig inte alls. Får se om jag kommer iväg eller inte - återigen hade ett körkort varit toppen att ha.
 
 

Kommentarer
En plats i solen

04:19 är lite tidigt, bra han somnade om en liten stund till

Svar: Ja tack gode gud för det säger jag bara =)
Emmelie

2014-01-04 11:31:09
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Therese

Hej! Vilken mysig blogg du har. Jag Jag brukar vara inne och läsa, men är usel på att kommentera :-( Men nu ska jag äntligen lämna ett litet fotspår.

Här börjar dagarna också tidigt, brukar bli morgon senast kl 6 här hemma. Har två barn i ungefär samma ålder som dina.

Kul att få följa er via bloggen!

Svar: Men tack, vad skoj att du skriver nu då =) "skönt" att höra att fler vaknar tidigt iaf =)
Emmelie

2014-01-04 19:46:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0