Över all förväntan.

 
Gossen i familjen sitter verkligen som klistrad framför Diego <3
Han börjar bli långhårig, men jag vill ju gärna ha någon längre frisyr på honom. Vill ta honom till frisören och klippa till det lite så det blir mer frisyr av det, problemet är bara att alla de gånger jag gått med honom tidigare så har dom vart klippgalna och klippt av mycket mer än vad jag velat trots mina önskemål. Som om alla småpojkar måste ha kort hår liksom.
Så någon som kan tipsa om bra och inte hutlös dyr frisör i Alingsås?
 
Jag är så otroligt stolt över mig själv, matteprovet idag gick över all förväntan och jag gick därifrån med ALLA rätt! Helt otroligt för mig när det gäller matte, i andra ämnen har det hänt många gånger men matte har alltid varit svårt för mig och jag har alltid legat precis runt godkänt sträcket. När jag kom dit var jag så otroligt osäker på allt, men satte mig ner och försökte fokusera ordentlgit och det lyckades tydligen.
Får fira detta med lite vanligt fredagsmys igen istället för endast grönsaker ;)
 
Trevlig helg fina ni.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0