En kväll på jobbet.

 
Och så har jag gjort tolv timmar på jobbet och ytterligare 14 återstår innan jag får komma hem och krama om mina fina barn. Jag saknar dom som bara den när jag jobbar, enda fördelen är att de ger mig fler lediga dagar tillsammans med dom. Nu ska jag iallafall spendera jobbkvällen på bästa möjliga vis och hoppas natten flyter på snabbt och enkelt. Önskar er en fin söndagskväll, njut med era nära och kära och ta vara på och uppskatta varje minut, saker och ting kan förändras så fort.


Kommentarer
Anonym

Uj vilka långa pass? :( vad är det du jobbar med?

Svar: Personligassistent, då får man jobba låååånga pass för de mesta.
Emmelie

2014-07-07 08:18:02
Anonym

va trevligt det där såg ut!
Sv. jag är ju inte klar än! :) kanske går över ett par veckor och också landar på 25! :)

2014-07-07 19:06:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0