En segstartat morgon.

Godmorgon.
Hugo vaknade strax innan sju men det kändes som om klockan var mitt i natten när han slog upp sina ögon.
Jag har sedan jag fick barn alltid somnat så fort jag lagt huvudet på kudden iprincip eftersom sömn inte har varit något man har i överflöd i den här familjen, men sedan allt detta med separationen kom på tal för fyra veckor sedan så snurrar tankarna och sova är det sista jag kan göra.  Jag vet ju med mig att jag inget kan göra för att lösa situatuinen, men ändå går allt runt och runt i skallen på mig, saker och ting blir ju knappast lättare av att jag inte sover liksom.
 
Ska ta och göra ett litet ministäd här på morgonen, dammsugning och plock av leksaker medan barnen är iväg med Johan och köper spån och halm till kaninerna. Efter att jag städat bort det värsta så blir det nog att spendera även denna underbara sommardag på stranden.
 
Tjuvkik från min lilla övervåning, födelsetavlor från formeli och myshörnan under Ebbas säng.
Herregud vad jag önska att jag kunde få städat grundligt, rensat och bara startat om på nytt!
 
 

Kommentarer
Catrin - Gravid v40

Så mysiga namntavlor - Linda kan hon =) Får nog bli något liknande till vårat pyre sen också!

Svar: Ja de är superfina <3
Emmelie

2014-07-21 09:38:36
URL: http://catrinwiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0