Ett extrapass.

Ännu en strålande dag att vakna till, klarblå himmel och redan varmt ute.
Jag hade mer än gärna tillbringat även denna dagen på stranden men tackade i början av veckan ja till ett extra dygn på jobbet eftersom jag vet hur väl jag kommer behöva varenda krona framöver. Även om jag ville tacka nej och nöja mig med helgens 36(!) timmar så kunde jag inte, bara att packa arbetsväskan och hoppas tiden går fort på jobbet också.
Jag undrar om jag någonsin vänjer mig att vara ifrån barnen? Det känns så otroligt tomt, och jag känner mig inte hel utan dom. Kan inte tänka mig att det sedan kommer bli så att jag varannan helg får klara mig utan mina hjärtan, helvete vad jag hatar den här verkligheten så jag tvingas genomlida!
 
Ska stänga ner datorn, mysa med barnen som bara den och försöka plocka undan det värsta här hemma innan jag drar iväg.
Försöka njuta av stunden, av morgonkaoset rättare sagt ;)
Önskar er en fin dag allesammans, och godmorgon!
 
Denna pryder mitt kylskåp, tycker den passar perfekt här hemma:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0