Måndag.

Godmorgon.
 
En ny vecka som startar, en ny vecka av ovisshet och de enda jag kan göra är att få dagarna gå så fort som möjligt genom att hålla mig sysselsatt. Mitt enda sätt att hålla ångesten i shack, träffa vänner och försöka tänka på något helt annat än den sanning jag måste gå igenom just nu.
Men det är jobbigt att fly, jobbigt att låtsas som ingenting när det hela tiden är någonting som ligger under ytan och gror , men det är allt jag kan göra.
 
 
När jag är ensam kvar här i lägenheten så ser jag verkligen fram emot att komma i ordning. Få ordning på alla rum och skåp och på så sätt få en nystart genom att storstäda och rensa. Kanske underlättar det något mitt i allt kaos, jag får för mig det iallfall. Jag är ju en sådan som kanske har relativt städat på ytan men gömmer allt i skåp, hörn osv så ett storstäd är ju behövligt och kommer underlätta sedan.
 
Nu ska barnen klä på sig, hundarna ska promeneras och sedan får jag väl se till att försöka göra det bästa av dagen.
Kram på er.
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Hoppas att du snart mår bättre.

Svar: Tack, det hoppas jag med men just nu känns det väldigt långt borta :(
Emmelie

2014-07-14 18:03:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0