Tjugofyra timmar ledigt.

 
Och så var fredagen nästan över och även så min lediga dag.
Gick av tio i morses och är ledig i exakt ett dygn innan jag går tillbaka till jobbet för ytterligare tjugofyra timmar, det blir tufft men jag får tänka på att det resulterar i välbehövliga pengar sedan.
 
Tog oss ut till min pappa och spenderade hela dagen där. Plockade körsbär som vi skulle ha för att göra saft, metade men utan att få napp och tog oss ett bad nere vid sjön. Ebba fick prova på att simma med flytväst och vilken hit! Hon vågade ju ta ut arm och bentag mycket mer och får hon öva ett par gånger till så kanske hon lär sig att simma tillslut.
Alla mina dagar spenderar jag hemmifrån, försöker hålla oss sysselsatta för att jag ska må så bra som möjligt och slippa tänka. Tyvärr funkar det bara till kvällen, sedan är hela tanke-karusellen igång igen och återigen sitter jag här i soffan och undrar hur i helvete jag ska få allt att gå ihop på egenhand?
 
Ha en fin fredagskväll kära ni <3
 
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

dom är så fina, dina små! ♥ Ni får gärna komma hit till oss en dag när ni vill fly hemmet :)

kraaam

Svar: Mer än gärna <3
Emmelie

2014-07-18 20:41:48
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0