Ett försök till bak.

 
Här ser ni resultatet av mitt bak under förmiddagen. Ja jag är då ingen bak-människa men smaken blev det då inget fel på på dessa rabarbermuffins. Att de ser lite tråkiga ut beror nog på att hushållet totalt saknar formar, de gör ju halva muffinen om de står i något fint. Jag lyckades även sätta mig på påsen där dessa låg i precis innan fikat på avslutningen på dagis, haha så de såg ännu tråkigare ut när vi plockade upp och skulle äta dom på vår filt.
 
Barnen sover redan, Hugo har nog tillochmed sovit sedan en timma tillbaka eftersom han behagade att strunta i middagsvilan idag, han är fortfarande en sådan som verkligen behöver de minuterna för återhämtnign för att orka en hel dag. Ja Ebba ligger nog på rummet och lyssnar på sin nya cd skiva, de fick nämligen med sig en som de spelat in på förskolan. Återigen är jag himla tacksam över musikförskolan som barnen går på <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0