Ett ljus i tunneln.

Jag vill börja med att skriva TACK för alla kommentarer som dimpt ner när jag verkligen mått fruktasnvärt dåligt. Att ni lämnar fina ord betyder otroligt mycket när allting kännts nattsvart.
Idag känns det något bättre, jag anar ett ljus i tunneln och jag hoppas att kunna lösa det på bästa möjliga vis, ett sista helhjärtat försök helt enkelt.
 
En ledig dag i veckan, jag har dragit igång med min jobbsommar och fördelen med att jobba så himla långa pass som jag gör är att det innebär många lediga dagar mitt i veckan. Så idag ska vi ta oss ner till stranden barnen och jag och träffa ett par kompisar, försöka leva i nuet och inte blicka varken framåt eller bakåt - bara vara i nuet!
Jag hoppas att denna dag kommer bli bättre än vad dom senaste varit, att jag får chans att andas och att bara vara.
 
Önskar er en fin dag allesammans <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0