Lördag och ösregn.

Lördag, helg och regnet öser ner.
Jag hade hoppats på uppehåll så jag kunde fly hemmet men dessvärre verkar man bli kvar inomhus för i detta regnväder går inte ens jag ut i onödan.
Alltså betyder det att jag ska hålla ångesten i chack här hemma, vilket är tusen gånger svårare.
Jag längtar till dagen då jag vaknar upp och allt känns lite lättare, tills jag kan andas utan att det känns som en sten i bröstet och tills jag kan skratta uppriktigt igen.
 
En dag till har barnen kvar på dagis innan de väntas sommarlov, sista dagen för Ebba innan hon börjar skolan med andra ord. Efter sommaren är det fritids och förskola som gäller för henne, en omställning där också.
Vi fick med oss en pärm av minnen från åren då hon gått på musikförskolan och det är så himla uppskattat att bläddra i denna. Fylld av teckningar, kort och små andra anteckningar om hennes tid där <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

Nej va fint de har gjort till henne! Så roligt o ha

Svar: Väldigt fint minne att ha <3
Emmelie

2014-06-28 18:37:20
URL: http://angusfoto.blogg.se
Yohannas.se

Kul när de sätter ihop ett häfte sådär åt en, för det är ju inte alltid man sparar allt man får från förskolan genom åren själv.. iaf gör inte jag det. (det blir oändligt mkt teckningar)

Svar: Ja eller hur, nu har jag iallfall en del av allting samlat <3
Emmelie

2014-06-28 21:05:49
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
maria eek

Så fint! Vad liten hon var <3

Svar: Ja de är fint att spara och minnas , man glömmer så fort <3
Emmelie

2014-06-28 22:11:25
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0