Midsommarafton.

Midsommar är här och jag sitter själv uppe med en kopp kaffe, endast Tilda är vaken och hon står gång på gång och lägger tassen på min arm för att hon vill jag ska klappa henne mera.
Jag känner mig så fruktansvärt ledsen över att behöva jobba, jag vill ju så himla gärna se barnen i deras nya finkläder, dansa kring stången, och få rida ponnyridning osv men jag kommer missa allting när jag ska jobba hela dagen.
Jag har förberett och lagt fram allting och hoppas verkligen att Johan tar kort så jag kan titta på det ikväll iallfall, detta är en av nackdelarna med att jobba inom vården måste jag säga.
 
Önskar er alla en jättefin midsommar! Jag hoppas ni får dansa, äta god mat, umgås med nära och kära samt att solen skiner på er<3
 
Förra årets firande:
 
 

Kommentarer
Angus

myspys! ha en fantastisk midsommar
sv. jag tror dock inte sue ellen vet at det är nått i magen, hon verkar inte förstå. Ligger alltid på alla! :) hon är inte den vassaste kniven i lådan

2014-06-20 10:48:48
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Hanna

Hoppas du haft en bra dag trots jobb.

Svar: Ja de gick okej, men fy va jag längtade hem till barnen och firandet. Hoppas du hade en fin dag.
Emmelie

2014-06-20 22:09:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0