Något nytt

 
För att skriva om något annat än ångest och ledsamheter, igår kom äntligen överkastet som jag budade hem på tradera! Helt underbart och precis i min smak, sakta men säkert börjar sovrummet ta form, nästa steg är att hitta en sängram och en liten byrå att ha längs ena väggen. Men inredning är väl det sista jag kan lägga pengar på framöver gissar jag på, kommer få vända på varenda krona för att det ska kunna gå runt.
 
Vi åker till pappa idag, behöver komma iväg och vara bland folk för att inte bryta ihop totalt.
Allra helst vill jag jag ligga i sängen, inte behöva kliva upp men riktigt så funkar det ju inte som mamma.
En dag hoppas jag kunna se ljuset igen och känna hopp, en dag men inte än och jag har ingen som helst aning om hur.
 
 

Kommentarer
Lina

Jättefint överkast! Och en liten filur som gömmer sig där under ser jag :)

Kram på dig

Svar: Tack , jag hoppas sovrummet en dag kommer bli som jag tänkt mig. Kram
Emmelie

2014-06-26 13:03:21
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0