På botten..

Hur ska jag någonsin orka kämpa mig upp ur detta djupa hål?
Hur ska jag kunna vara den där starka mamman som klarar allt utan att bryta ihop?
Jag har gråtit nästan konstant sedan i lördags kväll, ögonen är svullna och hjärtat värker.
Jag känner mig så fruktansvärt sviken och arg.
Om någon bara kunde ge mig svar på varför? Och hur tusan jag ska orka mig upp på fötterna och kämpa igen?
 
Försökte på bästa vis vara en god mamma, tog cykeln till nya lekplatsen och avslutade utflykten på stranden. Blev ett par timmar då mamman iallfall kunde hålla sig från tårar större delen av tiden och barnen fick njuta av fint väder och lek.
Älskade ungar, de är för er jag försöker och det är för er jag ska kämpa!
 
 
 

Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Det låter som du har det väldigt tufft just nu❤️Många styrkekramar (lämnar mailadress i fältet här om du vill skriva)

2014-06-09 06:27:05
Josefin -Happy Days-

Det låter som du har det väldigt tufft just nu❤️Många styrkekramar (lämnar mailadress i fältet här om du vill skriva)

2014-06-09 06:27:16
URL: http://myhappydays.se
Fia

Jag har aldrig kommenterat innan men följt dig ett tag! Du verkar vara en väldigt stark person och en fantastisk mamma! Våra minsta är lika gamla. Jag har dock 4 barn :) jag hoppas du kommer ut denna svaka/kris och snart mår bättre igen! Kram

Svar: Tusen tack <3
Emmelie

2014-06-09 16:57:11
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Skickar över en stor, stor kram!! <3

Svar: Tusen tack fina du <3
Emmelie

2014-06-09 19:46:04
URL: http://madeleines.se
Amanda

Kramar i massor!!

Svar: Tack för dina ord, värmer <3
Emmelie

2014-06-10 00:00:56
URL: http://aochmflyttarin.se
Yohannas.se

Det är ju just det du inte måste, vem orkar vara stark jämt? Det är nu du måste våga kliva åt sidan, be om HJÄLP och även ta paus för egen del. Kanske har skola och allt sugit musten ur dej långsamt men säkert och nu är det läge att tänka på DIG mer !!!!!

Svar: <3 Ja jag måste bli bättre på det. Men hur? Jag vet liksom inte vad jag har för intressen mer och hur man skulle skaffa sig ett heller?
Emmelie

2014-06-10 21:37:18
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Strunt i intressen, unna dig VILA - massage - göra ingenting en stund - träffa en vän du längtar efter - eller vad det nu må vara...!! Mata hjärnan med lugn energi och sen kanske du kommer på senare vad dina intressen är.. men kanske är ditt intresse just nu att ta hand om dig själv.. Det räcker hur långt som helst.

2014-06-10 22:11:56
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0