Söndag och tankar kring jobb.

Godmorgon söndag!
 
Här har morgonen varit igång ganska länge, och de där morgonmyset existerar bara korta stunder eftersom mina små hulliganer har väldigt svårt att hålla sams med varandra. Just nu sitter de jämte varandra i soffan och kollar barnprogram, de är då man blir varm i hjärtat och känner hur otroligt lycklig lottad man är att ha dessa två i sitt liv.
 
Funderar på och ta oss ner till festivalen en snabbis idag på förmiddagen också, sedan väntas kalas i eftermiddag och innan vi vet ordet av så kommer söndagen vara över. Känner att jag verkligen vill umgås ordentligt med barnen idag och imorgon eftersom jag går på mitt första dygnspass imon eftermiddag på jobbet - hur tusan ska de gå?
Jag är orolig hur Hugo som aldrig sovit utan mig ska reagera, har länge försökt prata med dom om detta så de är förberädda men jag vet ju fortfarande inte hur det ska fungera. Jag håller tummar och tår att det funkar som det ska eftersom det trots allt är dygn jag jobbar mestadels av tiden under sommaren.
 
Gårdagens loppis-fynd, lätt värt 30 kr! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0