Strandhäng.

Bilder från dagens strandhäng.
 
Vilken underbar sommardag vi haft i Alingsås idag!
Fått tillbringa en massa timmar nere på stranden tillsammans med vänner, det måste nog vara det absolut bästa med sommaren. Barnen blir sådär alldeles smutsiga, sandiga och otroligt trötta av all frisk luft. Nåväl det där med trötta har väl kanske inte stämt så mycket på mina de senaste som har hoppat i säng betydligt mycket senare än vad de brukar och vad vi egentligen vill. Båda barnen brukar sova någon gång mellan 19-20 och nu har de bägge två varit uppe till nio tiden varje kväll, och visst det kan vara okej ibland men både jag och Johan prioriterar egentid om kvällarna för mycket för att ha det så jämt.
 
Hoppas på solsken imorgon också så jag och barnen kan njuta av utevistelse fram tills mamma/mormor åter igen är en klippa och ställer upp som barnvakt när jag går på mitt kvällspass.
 
Godnatt.
 
 
 
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilka härliga bilder!

Svar: Man får passa på att njuta de dagar då vädret tillåter <3
Emmelie

2014-06-11 22:16:53
URL: http://babustylee.webblogg.se
Lina

Va mysigt :) Längtar till semestern så man själv kan komma iväg sådär :)

Svar: Jag har ingen semester :P Jag jobbar men fördelen med dygn är lediga vardagar :)
Emmelie

2014-06-12 10:50:25
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Lina

Sv: Ja men det är ju skönt att ha det så, jag har ju helgerna lediga, men helgerna är alltid för korta och det är svårt att hinna med allt man vill :)

2014-06-12 12:53:43
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0