Värmer hjärtat att se.

 
Det må inte se mycket ut för världen men för mig är det perfekt eftersom Ebba och Hugo bäddat husets alla sängar denna morgon <3
Underbart att se hur de bägge sken upp när de fick beröm över hur himla fint de gjort de.
På tal om något annat, jag vann en akution på ett helt bedårande överkast som går i vitt och blommigt och jag väntar och längtar tills det kommer på posten. De kommer passa perfekt och jag är ett litet steg närmare ett mysigare sovrum. Jag hade ju egentligen bestämt mig för att starta att inreda vardagsrummet men tar nog sovrummet först eftersom de är mindre och lättare att fixa som man vill ha det, en sängstomme hade gjort mycket för helhetsintrycket!
 
Grådassig morgon, vi får sysselsätta oss med att pyssla under förmiddagen innan det blir dagis efter lunch eftersom jag ska iväg på sondutbildning.
 
Ha en fin torsdag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0