Att ta vara på vädret.

Och så var det söndag igen och bara denna dagen kvar innan vardagen kör igång igen.
Gårdagen blev bättre men jag tycker lite så att börjar dagen med massa otur så fortlöper det lätt så resten av dagen, och lite det temat hade väl lördagen kan man säga.
Vi tog oss ut till min pappa och hälsade på där, utelek och korvgrillning blev det trots att det fina vädret var som bortblåst när vi kom dit.
 
Idag är det gymnastik för Ebbas del och sedan får vi försöka ta vara på det fina vädret tillsammans hela familjen på bästa möjliga vis. För mig är det extremt viktigt att ta vara på de soliga dagarna, jag är en människa som är så beroende av vädret och därför är det extra viktigt för mig att man inte slösar bort dom genom att vara inomhus.
 
Ifrån gårdagens korvgrillning
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0