Framför kameran trivs jag inte alls.

Första dagen på tema-veckan i skolan och den har gått bra, jag har fått med mig en hel del användbara tips om hur man fotograferar som bäst manuellt, det blir till att leka lite med kameran imorgon och hoppas på att se förbättring på bilderna då.
Idag var en av uppgifterna att ta en selfie, jag är som bekant inte alls direkt synlig på bild eftersom jag inte trivs med mig själv framför kameran. Vi exprementerade lite och fjantade runt och dessa två blir väl de jag kan bjuda på, det känns som bilderna kan reprensentera hurdan jag är som person ganska bra.
 
 
Önskar er alla en fin fortsättning på dagen, själv blir det nog tidigt i säng eftersom jag är helt slut efter helgen och denna oro för magsjukan som kanske skulle drabba oss andra.
Myser nog ner oss framför tvn rätt tidigt nu, önskar bara barnen kunde vara på samma nivå energimässigt som jag, men inte en chans ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0