Loppis-fynd!

Lite av dagens fynd..
 
Lite av dagens loppisfynd som jag gjorde. Vissa saker på tok för stort än men med priser som tex 40kr för ett par skalbyxor från pop så kan man lika väl spara och lägga i växa-lådan till Hugo.
Mycket folk och svårt att komma fram och söka av kläderna ordentlgit, men jag är ändå väldigt nöjd med de jag hittade till dom.
Älskar verkligen loppisar, bra för plånboken och bra för miljön!
 
Nu ska vi plocka fram ostbricka till Mello-finalen, svärföräldrarna är här ifrån Borlänge på besök och kanske tillochmed sömntutan Ebba orkar hålla sig vaken och kolla ett par låtar med oss.
Önskar er en fin kväll, vem tror ni vinner ikväll?
Jag håller nog på Ace Wilder eller Linus Svennig och jag tror Ace låten har en stor chans eftersom den lätt sätter sig på huvudet och jag kan komma på mig själv att gått och nynnat på den ett ex antal gånger trots att jag endast hört den en gång.
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

vilka fantastiska fynd! förstår att du känner dig nöjd :)

Svar: Eller hur ;) Jag menar 40kr för de där skalbyxorna?! Helt otroligt =)
Emmelie

2014-03-09 19:47:21
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
AnnasViktiga

Kul med såna fynd! Själv ska jag försöka göra mig av med lite grejer i maj när jag hyrt bord på barnloppis. Så nu återstår "bara" att rensa ut och prismärka.

2014-03-09 21:40:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Diana Willman Göransson

OJ vilka fynd!!!:D *Avis*

Snygg design du har fått! Har du gjort den?

Svar: Tack fina du! Nej en tjej som gjorde den åt mig, jag kan tyvärr inte sånt alls
;)
Emmelie

2014-03-10 15:46:07
URL: http://levelup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0