Onsdag.

 
Äntligen fick jag tummen ur att köpa mig en pyamas, finns ju inget skönare än att svira om till riktigt mjuka kläder efter en dag i skolan, det tar inte många minuter alls innan det byts om till något mer bekvämt faktiskt.
Barnen är precis som jag, fast de föredrar att ta av sig kläder istälelt och springa runt i kanske bara tröja och underkläder.
Lär leva i dessa byxor på hemmaplan framöver, känns ju ganska passande att jag har långledig i fyra dagar ni från och med fredag, då hinner jag gå in dom ordentligt ;)
Tyvärr verkar det som om barnen är på väg att bli sjuka igen, det hostas som bara den och fröken Ebba hade lite förhöjd temp under en tid i eftermiddags, bara att hålla tummarna att de stannar vid en envis förkyldning och att den segdragna vabbruari inte forsätter alldeles för långt in i mars.
Hur klarade ni februari med vabbdagar? Här hemma blev de ett par stycken dessvärre.
 
Önskar er alla en fin onsdagskväll <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0