Rensning av ränder.

 
Åh barnen är verkligen i en tillväxtperiod, Hugo har numera 98 och många favoriter behöver rensas ut ur gaderoben. Som detta setet i storlek 92, jag skulle säga 86/92 eftersom det var i minsta laget redan när jag köpte de dessvärre. Kanske finns det någon mer än jag som är förälskad i ränder och att den kan få pryda någon annans barn?
Numera håller jag mig inloggad på tradera och letar desperat efter att fynda nya ränder i rätt storlek, kan man annat än älska kläderna från pop och villervalla?!
 
Önskar er en fin fredag<3
 
 

Kommentarer
Helena

Jag köper gärna det settet av dig om du inte redan har sålt det!

Svar: Finns kvar:) maila mig :)
Emmelie

2014-03-31 21:01:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0