Stor utmaning väntar idag.

Godmorgon tisdag, jag somnade tidigt igår kväll på soffan efter en kvällspromenad med hundarna. Johan ville se någon serie med mig som tydligen skulle vara så himla rolig, haha men vi har inte riktigt samma typ av humor och jag somnade ganska på stört ;)
Idag ser jag fram emot ännu mer foto och idag ska vi inrikta oss på miljö, djur och barn. De två största utmaningarna är alltså med med de icke så stilla föremålen. Jag fick så himla många bra tips igår men det funkade inte riktigt i praktiken märkte jag, herregud det här med foto är verkligen en hel vetenskap som jag tydligen innan aldrig fattat vidden av.
 
Bjuder på en bild på lilla morsgrisen, är de nån som älskar mig upp till himlen och tillbaka flera gånger om så är det han vill jag lova ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0