Våren och framtiden.

 
Alltså hur underbart är det inte? Våren är verkligen här och överallt ser man alla dessa små tecken, tussilago i vägkaterna och rondellerna är fyllda av krokusar i mängder av färger - herregud jag älskar verkligen att vi är på väg åt rätt håll och innan vi vet ordet av är sommaren här.
Denna sommaren kommer jag behöva jobba, det känns trist för allra helst hade jag ju vart hemma med mina små och bara hängt nere på stranden och tagit dagen som den kommer, men förhoppningsvis blir det många sådanna dagar trots jobb.
Och sedan då? Efter skolan? Ska jag ha turen att komma in på högskolan direkt eller får jag vänta tills nästa gång utbildningen drar igång? Allting känns så osäkert och jag önskar så man kunde vara lite mer säker på vad som faktiskt sker till hösten.
Men som sagt, måste bli bättre att leva i nuet och inte ständigt vara på gång varken psyksikt eller fysiskt - lättare sagt än gjort det där.
 
Önskar er en fin start på veckan allesammans!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0