En bra eftermiddag.

Och så var den hektiska veckan över, jag har tagit helg men ställt klockan på ringning tidigt imorgon eftersom jag fick en förfrågan om jag kunde gå brevid på ett nytt jobb imorgon. Snabba puckar, ringde chefen i morses som var osäker om det behövdes vikarier till annat än nattpassen, under eftermiddagen ringde dom upp från arbetet och frågade om jag ville börja lära mig rutinerna redan imorgon - spännande!
Jag hoppas i alla fall jag kan få ihop lite jobbpass nu när skolan är slut och innan jag går på mitt sommarschema i vecka 25.
 
Jag och en klasskompis tog med oss ungarna och besökte nybygda lekplatsen i eftermiddags och oj vilken hit!
Mängder av barn bara och jag erkänner att det var svårt att hålla koll vilka av de alla som faktiskt var mina. Lekplatsen var åldersanpassad och jag tror faktiskt det fanns något för alla där, ett stenkast därifrån så fanns även små lamm-ungar som vi passade på att gosa med lite innan vi åkte hemåt.
 
Usch någon mer än jag som är känslig och tycker det är hemskt med de sakerna de har i öronen?
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Åhhhh så söta, å jag håller verkligen med... jag har alltid undrat hur ont det gör på dem :(

2014-05-10 21:56:49
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0