En första gång.

Älskar alla träd som står i blom, perfekt att gå och bryta av en kvist och ha inne i en vas istället för dyra snittblommor.
 

Herregud vad dagarna går fort.
Fullspäckat schema även denna dagen med möte med chefen för att få sommarschema, besök i stadens lekrum för att få köpt en påse kläder av en tjej, herregud vad jag älskar begagnat då man kommer mycket billigare undan.
Ebba är för första gången iväg hos sin kusin för att sova över <3
Hon packade stolt sin väska med diverse nallar och kläder. Hon har aldrig tidigare sovit borta, jo hos mormor en gång sedan Hugo föddes men detta är första gången på något annat ställe. Vi får se om hon vågar eller om mamma får agera chafför och hämta hem henne, vill inte stressa henne till något om hon inte vill.
 
Nu ska jag sätta mig framför Lets dance och njuta av tystnaden - Godnatt på er kompisar <3
 
 

Kommentarer
Malin - mamma till Alice

Sv.: ja pigg och full med energi är hon, men snorig och hostar ibland! Och äter jätte bra också... :) men känns inge bra att låta henne vara ute, även fast att det är jätte fint väder :/

Svar: Jag tror inte du behöver oroa dig för att va ute om hon ändå är pigg och glad :) frisk luft skadat inte brukar jag tänka :)
Emmelie

2014-05-03 09:49:50
URL: http://malinjennywestman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0