En inre stress.

Fredag, jag hade liksom redan mentalt tagit helg igår efter denna veckans alla uppgifter som skulle göras klart.
Nu kan jag andas ut lite i väntan på nya uppgifter, men det är helt galet om två veckor så är jag helt färdig med skolan och framtiden så osäker.
Idag ska jag ringa runt till olika boenden och fråga om dom behöver mer vikarier, jag behöver komma till och jobba innan jag går på mitt sommarschema i slutet av Juni.
Hur ska allt gå ihop pengarmässigt? Vem ska ha barnen när jag jobbar dygn? Och kommer jag in på sjuksköterskeutbildningen till hösten, om inte vad gör jag då?
Alla dessa tankar snurrar i huvudet, en inre stress helt klart!
Det löser sig, på ett eller annat vis så löser det sig men ni förstår paniken?
 
Regnet fortsätter falla, har regnat nästan konstant hela veckan och jag börjar redan tröttna.
Men det har gjort gott för mina planteringar som faktiskt börjat gro en hel del, ser fram emot att plocka mina egna rädisor, morötter och bladspenat under sommaren.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0