En ledig dag mitt i veckan.

Godmorgon.
 
Kan ni tänka er att det redan är maj?!
Att  vi har hela sommaren framför oss och kan vinka hejdå till vintern och allt vad de innebär?
Jag har bara tre veckor kvar av skolan, på måndag kan jag kolla resultatet från högskoleprovet och sedan börjar jag sommarjobba, man kan minst sagt säga att allt går otroligt fort framåt nu och innan vi vet ordet av är sommaren över så det gäller att ta vara på alla fina dagar på bästa möjliga vis.
 
Vi tänkte se till att ta vara på dagen, är utflyktssugna men vet inte riktigt vart vi ska ge oss av. Det lutar åt slottskogen eller vår nybyggda lekplats i Nolhaga, ta med oss matsäck, kolla djuren och leka på den stora lekplatsen. När man är ledig hela familjen mitt i veckan så är det lite roligt att göra något lite annorlunda än vanligtvis iallfall.
Får se vad dagen bjuder på, först ska här röjas undan, kläs på kläder och ta hundarna på en ordentlig morgonpromenad.
 
Önskar er alla en fin 1:a maj!
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

är det nolhaga i Alingsås du menar? Visste inte att dom hade nybyggd lekplats där :D
& slottskogen är fint, dit brukar vi också åka :)

sv, Ja det är jättemånga som tycker att tjejerna är lika, tror det bara är vi som inte ser det ;)

Kramar

2014-05-01 09:02:20
URL: http://jenniesays.blogg.se
Me & My 6 Baby Dolls

helt underbart att vi är så nära sommaren nu! fast imorse var det inte alls kul att vakna till snö?

Svar: Åh nej så trist! Här har det var kallt, men ingen snö iallafall . Ha en fin dag
Emmelie

2014-05-01 11:29:22
URL: http://mybabydolls.blogg.se
vanja

så söta bilder :)

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2014-05-01 14:27:49
URL: http://vvanja.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0