En ledig dag.

Godmorgon.
Sommarlovet har börjat, eller ja så vidare mycket till sommarlov blir det inte eftersom jag jobbar en hel del men eftersom jag kommer arbeta dygn så kommer det även innebära en hel del mer hemmadagar än i vanliga fall.
Hugo tar ju ingen skillnad på lediga dagar och vardagar och slog som vanligt upp sina ögon riktigt tidigt och var inte vidare sugen på att ligga kvar trots att jag lockade med att se på favoriten Alfons Åberg på telefonen, upp och hoppa med andra ord!
 
Vi satsar på lekdate idag på morgonen och ser om vi hinner med ett besök och lite middag hos min pappa i eftermiddag. Skönt är det iallfall att slippa stressa iväg under morgonen.
Nu ska här plockas fram frukost och sedan ska alla sängar bäddas rent, finns det något skönare än att lägga sig i ett svalt rum och renbäddad säng?
 
Ha en underbar ledig dag allesammans <3
 
En vän mötte mig med blommor på skolan igår, mamma och mormor bjöd på fika och en bukett blommor med tillhörande presentkort - tack fina ni!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0