Han klarade det!

Yeeees, Johan klarade körkortet!
Ni anar inte vilken himla lättnad detta är, vad detta kommer underlätta för oss med allting när en av oss iallfall har kortet. Vi kan hälsa på folk utaför stan, åka på dagsutflykter dit det är omständigt att ta sig med buss och för att inte tala om känslan över att själva kunna åka och storhandla och slippa planera med andra som ska till affärern eller alternativt ta all packing i cykelkärran. Underbart!
Vi firade det med att åka till min pappa som bor två mil här ifrån för att äta lite middag ute på deras terass.
Barnen lekte som vanligt vid dammen och Hugo lyckades plumsa i (i den grunda delen tack och lov!) han brydde sig inte det minsta över att bli blöt dock och fortsatte fiska som om ingenting hade hänt.
 
Imorgon väntar återigen en skoldag för Ebba och mamma är snäll och passar Hugo eftersom jag nyligen fick mail från förskolan om att där går magsjuka. Ganska självklart att jag INTE tänker chansa på att lämna dom nu med tanke på hur vi haft de de senaste med magsjukor och kräkningar här hemma.
 
Önskar er alla en fin kväll, ska ta mig något varmt och dricka för jag har lyckats få himla ont i halsen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0