Hemsk dag.

Tyst från bloggen, jag som alltid annars gör ett morgoninlägg.
Vaknade dock inatt av huvudvärken och har mått illa och spytt ett par gånger, jag vet inte vad de beror på. Om det är huvudvärken som är boven eller något annat? Ebba var ju lite dålig under söndagskvällen men dom 48 timmarna har ju passerat för längesedan.
Jag tror mycket hänger ihop med stressen för skolan, kommande sommarjobb, ekonomi och framtiden, kommer jag ens komma in på utbildningen?
 
Har iallafall känt mig som världens dåligaste mamma idag, barnen har fått sitta framför tvn nästan hela dagen och någon riktig mat har det inte varit tal om. Pannkakor stekte jag till lunch men annars har de fått leva på mackor och rån denna dag. Jag har ju min fobi för att kräkas med och  har ju  därför varit helt förstörd i psyket och trött och matt i kroppen.
 
Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp med ny energi och att vi kan fullfölja våra planer som barnen längtat så himla mycket efter.
 
Dagens nästan enda utevistelse, på baksidan orkade jag mig ut.
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Kära du, sånna dagar har vi vanliga dödliga många.. Låter som du klarat allt bra trots att du mått kass tycker jag!!!

Svar: Fy jag hade verkligen en hemsk dag och kände mig som världens sämsta mamma. Solen sken och jag orkade inte ut, dom bråkade och jag bröt ihop typ. Herregud inga fler sånna dagar tack!
Emmelie

2014-05-16 20:55:32
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0