Känner inte igen henne längre.

Godmorgon.
 
Första orden jag möts av när Hugo vaknar är "Älka dig mamma" finns troligen inget bättre vis att vakna på. Så fylld av kärlek den där lilla grabben, väldigt kramig och pussig och mån om andra. Man får passa på att njuta så länge det varar, Ebba tex är inte alls lika kramig längre dessvärre.
Jag önska så jag kunde kika in i hennes tankar och se vad som rörde sig där inne, denna sexårstrots är så krävande att jag stundtals önska jag kunde stänga in mig själv på toaletten och bara andas. Självklart är den lika jobbig för henne, måste vara fruktansvärt att bli arg och sura så mycket.
Jag känner inte längre igen min glada tjej, jag saknar henne och hoppas perioden är över snarast!
Mer egentid är ett måste, men svårt att få ihop det när man alltid har grejer att göra.
Får ta vara på stunder när Hugo sover, när Johan är hemma osv - snart är nog min tjej tillbaka igen vill jag hoppas.
 
Innan sexårstrotsen.
 
 

Kommentarer
Sandra Rogers

Underbara bilder!!

Svar: Åh tack ❤️
Emmelie

2014-05-02 08:55:35
URL: http://libelli.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0