Mår bättre.

Godmorgon.
Fått sova ordentligt hela natten och känner mig mycket piggare idag, jag hoppas att vi ska kunna åka iväg till Borås djurpark som vi planerat sedan länge tillsammans. Sjukdom ska inte få förstöra, jag tror som sagt fortfarande på att det var den hemska huvudvärken som gjorde att jag kräktes. Kan man få migrän bara sådär? Om man inte haft bekymmer med det tidigare?
Ska försöka förebygga med att dricka ordentligt och fokusera på att äta och röra mig, och framförallt försöka koppla av, eller återhämta mig på något vis som passar mig. Blir en utmaning men jag får ta små steg i taget.
Och mottager gärna tips på hur jag lyckas som bäst.
 
Hemmet ser ut som ett kaos efter gårdagens förfall, jag tänkte försöka plocka undan de värsta innan vi isåfall åker iväg.  Eller så sätter jag min sambo på att göra det, så slipper jag den stressen ;)
 
Dags för frukost, dagens lätt godaste mål.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0