Mer giftfritt.

Det blev ingen övernattning för Ebba, runt halvnio ringde min syster och sa att hon ville hem <3
Det är helt okej, jag vill inte pressa henne eftersom vi inte var tvungna att ha barnvakt eller så, hon får testa igen nu framöver och kanske vågar hon då.
Återigen vaknade hon inatt och skrek hysteriskt, när ska det blir bättre med hennes sömn?
Jag tror stenhårt på att de stora mandlarna hon har kan ha betydelse för hennes otroligt dåliga sömn, men vi kommer inte till att komma till öron-näsa-hals eftersom hon inte lider av andra problem mer än just stora sömnsvårigheter, usch vilken sjukvård vi har i Sverige ibland!
 
Idag ska jag ha Me and I visning här hemma, kommer bjuda på fruktsallad av ekologisk frukt och lite våfflor och glass till det. Hoppas man kan hitta något fint och inte alltför dyrt att beställa hem. Jag köper ju mestadels begagnat till barnen men ibland kan man faktiskt köpa något nytt också.
På tal om det ekologiska, blir mer och mer medveten och det känns så skönt! Man behöver inte göra drastiska förändringar men man kan börja med småsaker som frukt, ägg, kaffe, och mjölkprodukter.
Ska iallafall läsa på och försöka äta mer giftfritt än innan, bara man är medveten har man kommit en bit på väg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0