När klockan ringer en lördag.

Klockan har ringt och jag kan erkänna att jag gärna hade legat kvar i sängen ett tag, men det känns lite pirrigt och skoj att få komma iväg till ett nytt jobb och lära mig deras rutiner och förhoppningsvis kan få hoppa in lite extra framöver när skolan slutar inom kort.
 
Barnen ska få dela på sig och åka iväg sjävla till morföräldarna, Ebba får åka till morfar på landet och springa omkring där och hjälpa till och det brukar hon verkligen uppskatta. Få sköta sig lite på egenhand och få full uppmärksamhet utan att en lillebror ständigt kommer och stör för ett par timmar. Hugo får "åka mormors hus" som han själv uttrycker det, bara en stund men kan vara nyttigt för honom att få komma iväg själv också. Oftast är det bara Ebba som får åka iväg och lilleman blir kvar med mig.
 
Blir bara ett par timmars jobb idag, sedan kan jag njuta av att vara med barnen och familjen efter lunch och imorgon<3
 
Barnen, hundra möjligheter istället för två <3
 

Kommentarer
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Hon har brutit & fått knät ur led när hon lekte så dom fick stabilisera upp det med spikar :(
Men nu är det bättre & om ca 30 dagar ska spikarna ut igen..

2014-05-10 14:24:05
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0