Torsdagen som gick.

Vilken härlig dag det blev!
Var iväg hos en kompis med barnen halva dagen, åtta barn var det allt som allt men jag kan lova att våra tre femåringar va de som hördes mest. Att vara fem år är nog inte lätt, men att veta att de alla tre flickorna betedde sig likadant alla tre ger en lite bra känsla i magen eftersom man med största sannolikhet kan skylla på trotsen och inte tänka att man är världens dåligaste förälder som misslyckats.
Fick även chansen att gosa med en liten Ebbe på snart två månader, Hugo var mäkta imponerad och undrade om han skulle med hem till vårt hus, haha!
Avlutade dagen med att köpa med lite pizza hem och äta hos min syster innan vi tog oss iväg till stranden en timma innan läggdags, barnen badade i vattenbrynet och Johan tog sig årets första dopp. Med tanke på hur han lät när han kom upp ovanför ytan igen så var det nog ingen vidare värme, så jag avvaktar med badandet ett bra tag till :)
 
Nu ska här krypas ner i renbäddad säng och jag får sällskap av ena katten som gjort sig hemmastadd <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0