Outlet.

Godkväll, har riktiga fredagskänslor men insåg att det är fel dag när jag slog på tvn för att se på Lets dans och det inte visades. En dag i förväg, men vad gör väl det när man är ledig? Johan har dock inte turen att vara ledig imorgon utan för honom är det vanlig arbetsdag och jag och barnen får försöka underhålla oss på bästa möjliga vis själva.
 
Något lekparkshäng blev det inte idag, jag tycker att vinden var iskall och jag vägrar stå och huttra på lekplatsen i flera timmar. När vi åker dit får det vara lite varmare så man slipper åka hem på direkten. Istället tog vi oss till nyöppnade köpcentret Vimpel och besökte Stadium outlet och herregud vilken affär! Massor av träningskläder till 40-70% rabatt, perfekt eftersom det tenderar kosta en hel del annars. Fick med mig en champion huvtröja med mig hem, perfekt på kvällspromenader men kan även funka till vardags med ett par jeans, sedan fick sex färgglada boxertrosor följa med mig hem också , allt för 300 kr - perfekt!
 
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

Vi va på Vimplen både igår & i förrgår, men aldrig gick jag in på Stadium Outlet!
Så det får jag nog göra nästa gång ser jag :D

Svar: Ja vart är du ifrån ?:) ja de fanns mycket fint :)
Emmelie

2014-05-04 08:44:04
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0