Regn.

Regnet smattrar mot rutorna, det var riktigt längesedan det regnade sist men kunde inte kommit mer olägligt. Idag ska vi iväg på klassdag och har bestämt oss för att grilla tillsammans, så ni kan ju tänka er hur skoj vi kommer ha i ösregnet idag?  Blir nog en kort dag innan jag far hemåt igen.
 
Jag känner en oro för framtiden, vad kommer hända?
Kommer jag komma in på utbildningen och om inte vad händer då?
Jag fullkomligt hatar att vara ovetande, att inte riktigt veta hur man ska få ihop vardagen framöver och det är stressande som bara den. Jag inser att på ett eller annat vis så löser det sig alltid, men jag vill ändå veta.
Högskolans antagning kan dröja till juli, augusti och kommer jag inte in på första antagningen så kan jag få reda på dagen innan iprincip om jag kommit in eller ej, helt galet!
 
Nu ska vi plocka fram regnkläderna som legat bortgömda ett tag och sedan stressa iväg med bussen, håller tummarna denna dag och vecka med för den delen går riktigt fort. Har så galet mycket att göra i veckan och kommer kännas så skönt när det är fredag och man äntligen kan andas ut.
Önskar er en god morgon!
 
 

Kommentarer
Malin - mamma till Alice

Mysigt med regn, om man inte behöver vara ute i det ^^

Svar: Haha eller hur! Vi slapp dock vara ute mer än nödvändigt och satt framför en kamin hela dagen och värmde oss framför elden ;)
Emmelie

2014-05-06 08:41:45
URL: http://malinjennywestman.blogg.se
Frida - mamma & träning

Härlig blogg du har:)

Svar: Tack vad roligt att du tycker det:)
Emmelie

2014-05-06 12:43:43
URL: http://frideliineskriver.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0